2011 m. liepos 7 d., ketvirtadienis

jaučiu vasarą

šiandien pajaučiau vasarą. nežinau kodėl jos nejaučiau anksčiau. matyt dėl to, kad kai buvo smarkūs karščiai mes turėjo sedėti konsultacijose, o grįžę namo taip pat intensyviai ruoštis egzaminams.
dabar viskas praėjo, na taip, rytoj vėl prabusiu anksčiausiai, nes nervai bus pasiekę aukščiausią viršūnę ir aš skubėsiu pažiūrėti kiek gavau iš istorijos egzamino.

o dabar mano nuotaika tokia mieguista. dvi naktis nemiegojau savo mylimoje lovelėje.
paskutiniąją naktį , vakarą ir dieną praleidau pas draugę sode.

suvažiavome gana netikėtai, iš pradžių net nenorėjau, bet mane suviliojo tai, kad ten buvo žirnių.
atvažiavome, mums ten patiko, švietė saulutė, buvo daug visokių uogų ir nusprendėme pasilikti nakčiai. sukrapštėme pinigėlius, kad nusipirktume pavalgyti vakarienei ir pusryčiams ir laukėm atvykstančių svečių.

visai smagu, kai krenti jaunam vaikinukui į akį, nes esi miela ir paprasta (taip sakė apie mane )

ryte išvažiavus svečiams ėjome pasimaudyti (su neaiškiais maudymukais, gerai, kad žmonių nebuvo)
nuo to malonaus gulėjimo ant saulutės dabar skauda nugarą, pakepė matyt.

dar ilgiau pasimėgavę tyla ir uogomis grįžome.

aš tikrai pajaučiau vasarą.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą