2011 m. liepos 5 d., antradienis

kur stosi?



šis klausimas lydi mane jau ilgą laiką.
dalį to laiko nežinau ko noriu, dėl to atsakydavau - nežinau. dabar darau tą patį, bes truputi pabosta. arba tiesiog atsakau - ekonomika.

kadangi dabar žinau egzaminų rezultatus ( liko tik sužinosi istoriją), tai galiu sakyti, kad į ekonomiką neįstosiu, bet įstosiu kitur.

čia mano sąrašiukas.


kadangi paveiksliukas neišsididina ir šiaip nesimato, ką per velnią aš ten parašiau, tai va mano kitas sąrašiukas:

MRU - finansų ekonomika
VDU - marketingo vadyba
VU - kultūros vadyba
VDU- ekonomika
MRU - viešasis administravimas


4 komentarai:

  1. pamenu ir mane erzino šis klausimas. bet kai įstojau viskas pasibaigė:D
    beja nesimato sąrašo, didesniu formatu:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. įdėjau didesniu formatu. maniau, kad paspaudus ant nuotraukos ji išsididina.

    AtsakytiPanaikinti
  3. viskas bus gerai. įstosi ;** laikysiu kumštukus

    AtsakytiPanaikinti